Nisanduygu Papatyabeyazi bebek tutunmaya çalıştığı içinmiş o ağrı geçecek benim tam 6. Haftada geçti dinlen zorlama kendini ilk 3 ay çok önemli
[silindi] Papatyabeyazi benim 8. Haftanin sonuna dogru bitti cok sukur suan 12+4 uz arada oluyor ama hareketsiz birakacak kadar degil sukur😊
Pnrbtr Papatyabeyazi 5+2yim ben de muzdaribim bu ağrılardan. Kasık, bel. Hatta arada vajinamada sancı vuruyor
Papatyabeyazi [silindi] çok şükür benimde öyle ama özellikle geceleri öyle ağrıyor inşAllah benim de biter bir an önce 🙂🙂
Papatyabeyazi Pnrbtr bebek rahme yerleşiyormuş iyi bir şey aslında ama geçse iyi olur 🙂🙂🙂 Sağlıkla gelsinler de