Kızlar meraba yeni kontrolden geldim moralim bozuldu doktorla konuştuk doğumla ilgili normal doğumda iş sende bende değil yapamayacaksan sezeryan yapalım falan dedi.cesaret vermedi açıkçası.tansiyonum da 13 9 cıktı sezeryan yapalım dedi.bu şekilde olup normal yapan var mı aranızda normalde yüksek olmuyor tansiyonum ama orda ölçüldüğünde yüksek çıkıyor