Flz-kuku Kızlar gebeliğinizde gaz sancısı yaşayan varmı bu durumda ne yapmam gerekiyor 15+4 yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️
Ozlmslm Flz-kuku 22 haftalığız hala var ben çok bastırmadan yürüyerek karnımı ovalamakta buldum çareyi deneyin isterseniz belki sizdede işe yarar 🤗 gaz yapan şeyler yememeyede dikkat edin
Sultancaksen07 Flz-kuku gazın geldiğinde tutma çıkar ve kış yaa kendini sıcak tut ayaklarına hep çorap giy çıplak ayak yere basma azalır gaz sancın
NisaMomy Flz-kuku off 20 haftalık oldum hala var gazman gibi geziyorum resmen🤣🤣 napçam bende bilmiyorum
BlgnRb Flz-kuku bol su iç yürüyüş yap karnını sıkan kıyafetler giyme kendini sıcak tut özellikle ayaklarını ve gaz yapan şeyleri mümkün olduğunca yememeğe çalış. Gaz baştan sona olabilecek bir sorun maalesef
Flz-kuku Hepinize teşekkür ederim gerçekten ağlama noktasına geliyorum artık hiç böyle olmamıştım değişik bir sancı ıkınmada olmuyo aferdesiniz kabızlıkta var pazartesi doktoruma gidicem nasipse ❤️