EymenTuana Hangisi daha güzel sizce? Ve doğum sırasındaki verilen narkoz insanı şişirir mi sonradan? Veya sonradan kg artısı yaparmı bilgisi olan varmı bu konuda?
Cigdemanne_01 EymenTuana Bence en güzel doğum spinal sezeryan zaten hiçbirşey hissetmiyorsun ve bebeğini direk sana veriyorlar ilk sen görmüş olursun 😊 genel anestezi uyumak uyumak uyanmak bu kadar
Dniiz Canım ben spinal oldum çok memnun kaldım baş bel ağrısı da yaşamadım 3 gün hafif agrı oluyor yatıp kalkarken 64 kiloyla hamile kaldım 51 gün önce Doğum yaptım yine 64 kiloyum 2 gün ayaklarım şişti ama bol bol yürüdüm iki gün sonra indi