Merhaba tatliş anneler 😊 32 haftalık hamileyim Bugün hastanemize doğum ücretlerini sorduk 2.50-4000 tl arası dedi gece gündüz farkında +500 tl fark olur dedi ve yatış tahlil ekstra ücretler buna dahil değil onlarada ayrı ücret ödeniyormuş sizcede fazla değil mi? Sakıncalı bir gebeliğim yok her gitmemizde iyi deniliyor bebek için sizce devlet hastanesinemi gitmeliyim çünkü başka özel hastane yok yaşadığım şehirde.. Biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen.