Bende yıllardır demir eksikliği vardı kan değerlerim çok düşüktü hamileliğimin başında doktor demir yüklemesi yaptı damar yolundan o bana çok iyi geldi ve değerlerim normale yakın oldu şuanda. Sanırm bu gibi durumlarda ilaçlar yetersiz kalıyor direkt damardan müdahale edilmesi gerekiyor.