Hazel_sertkaya bende suni sancıyla doğum yaptım verdikleri doz çok önemli eğer adaletli davranıp gerçekten sancı verirlerse çok da korkulacak bişey değil sancı geldiğinde ıkınma diyorlar sen ıkın ki açılman olsun yapıştır çeneni göğsüne bir güzel ıkın sezaryen onlara basit inşallah hepimiz sağlıkla vajinal doğum yaparız bende ikinciye hamişim şimdi gebze kazan ben kepçe normal doğum yaptırıcak Dr arıyorum