Gzemarss benimde nerdeyse 15 haftalık , bir kaç hafta önce benimde çatladı nemlendirici ve hindistan cevizi yapı sürüyordum . Falat hindistn cevizi yağı sürdükten sonra çok kötü kokuyor onu bıraktım . Lierac diye bi krem var doktor onu al dedi , biraz pahalı ama denemeye değer forumlarda baya memnun kalan vardı👍🏻