Gozdemalgac Kızlar selam desteğe ihtiyaç duydum ondan yazıyorum 38+5teyiz bugün doktorumuz doğum başlamazsa suni vereceğim dedi salı günü. Suni sancıdan çok korkuyorum suni almış olan kimse var mi nasıl bir durum😔
Hazel_sertkaya Gozdemalgac Merhaba bende 39+5 oldum ve nst de sancı yok açılmamda yok bebeğim 3.600 olduğu için daha fazla bekletmeyeceğim 40. haftaya girmemizden dolayı suni vereceğim dedi ama sizin daha 38 erken değil mi?
Gozdemalgac Hazel_sertkaya benimde öyle haftaya 39 olacak bebeğim 3400 zaten fazla büyüdüğünde doğum zorlaşıyor diye. Doğumu başlatması için küçük bir doz vereceğim dedi benim nstde ufak sancım var ama açılmam yok 😔
Hazel_sertkaya Gozdemalgac Aynen doğru bebiş kilolu olunca zaten doğum zorlaşıyor Allah yardımcımız olsun sağlıkla alırız inşallah kucağımıza meleklerimizi 🙏🏼
Gozdemalgac Hazel_sertkaya amin bir taraftan da doğacağı için heyecanlanıyorum annelik çok değişik bir his gerçekten