Annevekuzusu Aynen öyle canım. Ama ona bakarsan Ebrar da çoğul bir kelime. Yani anlam olarak ikisi de güzel görünse de tartışmalı. 😅 Anlam senin için önemliyse, bu 2 isim dışında bi isim bakman daha iyi olur sanırım canım.
Fonetik olarak bakınca bana Ahsen daha güzel geliyor , Ebrar kaba geliyor.