ipekworld Anne_elif ben emziği ve biberonu avent aldım . Ama avent almasaydım dr. Browns alabılırdım avent ve dr. Browns en çok önerilen
Melisbol Anne_elif avent emzik aldkm mamojo biberon aldm ama henuz kullanmadk:) kizimin dogmasini bekliyoruzz🙏🏼☺️
Sun Dkktlbsra benimde camda endişelerim var ağırmı olur ya çocuğun biyerine gelip acıtırsa diye yanlşmı düşünüyorum
Hikayem1 Bir tane cam avent biberon aldım bir tane plastik avent biberon aldım ve ikili 0-6 avent emzik aldım✅
Dkktlbsra Sun zaten bebek daha tutamicağı için bizim desteğimizle içicek mamayı büyüdükçe tutabilir öyle ağır değil