37+1 olduk bizde normal doğum dedi doktorumuz. Çok heyecanlıyım sürekli aklımda doğum var. Daha vakti var gibi geliyor ama bı yandan da aniden sancilanip gidecem gibi geliyor. Allahım hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Sağlıcakla kavusayim bebislerimize. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum güzel anneler. İnşallah kolay olur doğumlarımız 😘❤️