B_o_c_e_k ben de ikiz hamileyim. Şuan 33+5. Çarşamba doğuma alınıcam. 34+2de. Acayip gerginlik oluypr bazen, bazen de diyorum şükür bugünleri de gördük ne güzel. Bizimkiler muhtemelen biraz küvezde kalır gibi diyor doktor. Bakalım. Rabbim herkese kolay sağlıklı güzel hatırlayacağım doğumlar nasib eylesin