Arkadaşlar bi şeyi çok merak ediyorum şimdi doğum parası alabilmemiz için 32.haftaya kadar çalışmamız lazımmış ya ben şu an 24.haftamdayım Allah korusun aksi bi durum olur hastalanırım falan diyelim ki 32.haftadan önce rapor alsam doğum paramı etkiler mi çünkü bazen hastalanıyorum iş yerim rapor al diyo ben almıyorum biri aydınlatsa çok mutlu olurum