Herkese merhaba 👋🏻
ben 26 haftalık hamileyim, bebeğimin gelişimi iki hafta kadar önde gidiyor gr ve gelişim olarak. Şeker yükleme testini yaptırdım bu yüzden. İlk verdiğim kanda açlık şekerim 100 çıktı, sonra içeceği içtikten sonraki değerlerim normalmiş. Benim yapısal olarak açlık şekerim hep yüksek seyrediyor Aslında ama doktorum gebelikte dikkat edilmesi gereken bir durum olduğunu söyledi. Diyet ve spor önerdi, ve parmaktan şeker ölçümü yapıyorum her gün açlık ve tokluk. Şuan insüline gerek duyulmadı inşallah da olmaz. Benim gibi olan var mı, ilerleyen haftalarda benim ve bebeğim için risk oluşur mu acaba öğrenmek istedim.
teşekkürler 🙏🏻