Merhaba kızlar bana akıl vermenizi istiyorum çünkü çok büyük bir çıkmazdayım ne yapacağımı artık şaşırmış haldeyim temmuz ayında bir kimyasal gebelik geçirdim klomenle hamile kalmıştım. Sonra aradan vakit geçtikten sonra tekrar gebelik için doktora gittim rahim filmi çekildim sonra yine bebek tedavisi için klomen ve çatlatma iğnesi kullandım hamilelik olmadı geçen ay gonalf ile yumurta büyütme ve ardından çatlatma iğnesi yaptık yine tutmadı bana akıl verin ben neYapmalıyım kafam allak bullak 14 aylık evliyim yani ne yapacağımı ben bilmiyorum lütfen bana yardım edin ya Kilomda fazla ama bebek sahibi olmayı deli gibi istiyorum kiloVermeye çalışıyorum ama bebek tedavisi olurken de yumurtam sağlıklı olsun diye yemem gerekenleri yiyince bu sefer kiloda veremiyorum psikolojikmen