eminedgn Kızlar iki gündür progestan kullanıyodum kahverengi akıntım vardı durdu doktor düşüğü önlemek icin vermişti ama şuan yine azıcık açık renkte kanama oldu pecetede gördüm.Bu durumu yaşayan oldumu ilacı kullanmama rağmen yinede kanama oluyo sebebi ne olabilir?
Bsrlmnemr eminedgn sebebini burda kimse bilemez bence herkeste değişiklik gösterebilir. Doktoruna gitmelisin. Umarım bişi yoktur
Babyyinlovee Bence direk acile git koyu renkten açığa dönmesi iyi değil iğne falan vururlar belki bilemiyorum
Asilaymomm eminedgn canım bnde 5+2yim. Bnm önce acık kahve yapışkan akntm oldu Bı sonraki gun pecete ye daha acık renkte sulu akntm oldu. Doktor progestan fitil verdi sabh aksam
Babyyinlovee eminedgn anladım kaç haftalık hamilesin ? erken haftalarda olabilir diyorlar ama dediğim gibi doktor değilim teşhisi koyamam lekenme açık renkte kanamadan olsa git neyi bekliyorsun ki en kötü kontrol ederler kalp atışı vs var mı diye
Zemine11 eminedgn canım dün olmamış olması bugün kanaman olması gerçeğini değiştirmez ve kanama çok tehlikeli dr ara ya da acil e bi git
Serife177 Evet igne daha etkili onu yaparlar. Progestani nasil kullaniyorsun vajinal daha etkili brnde öyle kullaniyorum. Doktora gidemiceksen vajinal al bi tane ayaklarini uzat hicbi is yapma dinlen bence.
eminedgn Serife177 igne verdi haftada bir vurunuyorum perşembe günü vurundum fitil olanı da ağızdan alıyorum doktor ister ağızdan ister fitil olarak kullan dedi bende ağızdan alıyorum
Yakamoz-1990 Aynı durum bende oldu gece gördüm sabah doktoruma gittim progestan fitili günde üçe çıkardı ve progestan iğne verdi iki günde bir olacaksın dedi toplam 5 tane iğne oldum. Bence doktora gitmelisin. İhmal etme aksi bişey olursa pişman olursun.
eminedgn Asilaymomm banada verdi dedi ki ister ağızdan ister fitil olarak kullan dedi bende ağızdan alıyorum
eminedgn Babyyinlovee 5 haftalık hamileyim.persembe günü gittim zaten doktora keseyi gördü progestan iyne verdi haftada bir vurun dedi ilaç verdi ister ağızdan ister fitil olarak kullan dedi
Ftszgn En ufak kanamada direk acile gidilmeli ihmal etmeyin asla,bizler burada kendimizce cevap verebiliriz ,inşallah önemsizdir🤗🤲
Twinksmom 8 haftalık hamileyim bende hep azar azar görüyordum fakat 3 gündür topak kahve tortu ve acıpğa dönük kanama oluştu Türkiye de değilim burda acilde bir şey yapmıyorlar mecbur üzülerek pazartesiyi bekliyorum 😓😓😓 crinone jel kullanıyorum bu arada..