06-06060a kızlar eşimin babasınn ismi mehmet ama eşim her iki ismide kendi koymak istiyor hayaliymiş fatih mehmet sizce nasıl ben bir türlü alışamadım :(
sevgiarslann54 06-06060a esine soyle bencillik etmesin bence okadar kahrını cekiyosun bi isim hakkın yok mu da ikisine birden cökmüs tamam kötü bi isim değil ama ondan ziyade senin hakkın bu isim konusu ben olsam hayatta koymazdım ya olur mu oyle sey
Bebegiimle 06-06060a sizde haklısınız heves ediyorsunuz haliyle ki en doğal hakkiniz ama fatih mehmet de güzel bi isim bence🤗
Buselensi 06-06060a valla ben soyismini zaten sen veriyosun ismine karışamazsın diye pazarlığımi yaptım en başından kabul etti biri sorunca anasına sorun o koycam ısmini ne istiyosa o olcak diyo çok saçma bence iki isim kinulcaksa en azından birini senin koyman lazim
06-06060a sevgiarslann54 sorma ya isim konusunda hergün kavga hayaliymiş böyle hayalmi olur ne yapacam bilmiyorum allah yardımcım olsun alışmya çalışıyorum yok isme bi türlü ısınamadım
06-06060a Bebegiimle güzelmi ya buna ikna olmam lazm kime sorsam eh işte diyor iyice isimden soğuyorum
06-06060a Emin_e ya bnm aklımda bi isim yok mehmet konulacak bari mehmet emin vs ikinci isim güzel olsun istiyorum çünkü kayınbabam hayatta sonuçta fatih ismini kullancz yada ikisini birden
Badevehande Sen doğuruyorsun diye onun hayali gerçek olmak zorunda değil . İşim güzel fakat içine sinmediyse bunu sürekli dile getir derim. Baktın çok ısrarcı diğer çocuğa da sen isim koyarsın. İkinci çocuk istemiyorsan ama ortak koyun derim
06-06060a Badevehande ısrarcı cnm malesef bi türlü vazgeçmedi güzelmi bilemedim çocuğun kullacağı tarzda bi isimmi
NERDOGDU Sanırım eşin fatih sultan mehmet'e hayran. İsmi ilk okuyunca aklıma o geldi. Ama isim koyma konusunda sizinde söz hakkınız olduğunu sevemediğiniz bir ismi koymanın mantıksız ve size haksızlık olduğunu kabul ettirmeniz gerekiyor.
06-06060a NERDOGDU aynn cnm biride zaten babsınn simi böyle çok asil oluyormuş isim güzel aslında ama artık inada bindirdim modern bi ism olsn diye
NERDOGDU 06-06060a bence isim güzel isim. Eşiniz inat etmek yerine sizi ismin güzelliğine ikna etmeye çalışsaydı işi daha kolay olurdu. Ama evinizin huzurunu çok bozmadan sizde kendi bulduğunuz bir isimde inat edin. 🙃
Badevehande 06-06060a benim eşimin adı mehmet aynı zamanda dedemin adı. Ben kimle evlenirsem evleneyim çocuğumun adını Mehmet koyacaktım kocamın adı oldu😂 yani bence güzel tabi siz bilirsiniz😂
Emin_e 06-06060a siz guzel bir isim bulun onda diretin, zaten bir syre sonra kiyamiyorlar esim mesela benim ne kadar zorlandigimi gorunce bana birakti ama ilk sadece babasinin adini ya da sadece başka tek bir ismi koyacakti...
Gamm 06-06060a onun hayali varsa sizin de hayaliniz var. Siz onun gönlünü kırmayıp babasının ismini koyuyorsunuz zaten. İkisini koymak hayali olmayıversin ya babasının isminden ya da diğerinden vazgeçmeli diye düşünüyorum . En azından birini siz koyun sizinde gönlünüz olsun yani haksızlık bence 🤷🏻♀️
yorumcuanneniz 06-06060a kız dinleme kimseyi isim cok güzel bi isim son zamanlarda arel arden hades mades falan olduğu icin kimse sevmiyordur sen begenmediysen ikna et ama begendiysen baskasinin latina bakma
06-06060a Emin_e ahh keske 21 haftalığım daha ama bitmek bilmedi hiç değişeceğinide sanmıyorum inşallah erkeklere laf anlatmak ne zormuş ne çekiyorsak biz çekiyoruz ama anlayış sıfır siz ne koydunuz babasnn isminimi
Emin_e 06-06060a ben babasının ismine karsi degildim ama yanina bir isim istiyordum, ikisini birlikte koyacağız insallah... daha haftaniz erken ilerledikce anlar merak etmeyin... ben 35. Haftayi bitiriyorum daha yeni karar verdik:)
Eymenkerem 06-06060a benim eşim de istiyordu ısrarla babasının ismini her konuşmamızda hayır dedim baktım anlamıyor sert ve kesin bir dille koymayacagimi ifâde ettim bir süre küstü ama vazgeçti koymaktan. 😊😇
06-06060a yorumcuanneniz bn begendm ama işi inada bindirdim dediğin gibi saçma değil en azından asil duruyor