Hayirli gunler arkadaşlar 21+0 gebeyim ve bugünle 3 gündür bir ağrim vardi kasiklarimda uyuyamiyordum bebegim icin cok korktum ve dün gece lavaboya gittim idrarimda kan karisik ve kücük pihtilar var cok korktum aglayarak esimi cagirdim ve hastaneye gittik kadin doğuma idrar tahlili yapti bebegime baktik suyumda yerinde bebegimde canli ama doktorlar acil ürolojiye gitmemi soyledi sabahtan beli kackezdir lavaboya kaciyorum kanli kan pihti idrar yapiyorum cok korkuyorum esimde cok korkuyor bu günde cumartesi pazartesiyi beklemek zor geliyor benim gibi olan vrmi yada boyle birseye rast gelen varmi birseyler soyleyin korkudan ölup ölup diriliyorum yazilanlari görunce internetten😢