Safiyeerdall Selam arkadaşlar 36.haftada bebişlerinizin kilosu nasıldı ? Bizimki 3 kiloymuş nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Merve_kucuk Safiyeerdall Maşallah iyi bence bebeğinizin kilosu boyu kaçmış 😊. Biz sizden küçüğüz ama postunuza cevap vermek istedim☺
Bernw Safiyeerdall maşallah ya biz 35+3 haftaligiz bugün dün gittim doktora 2580gr dedi.sizinki çok iyi
Safiyeerdall Merve_kucuk boyunu sormayı unuttum 😊 40 haftaya kadar beklerse fazla mı kilo almış olur diye düşündüm. Siz ne kadarlıksınız
Safiyeerdall Ilknrshnn maşallah sizinkide iyi bence 40 haftayı kadar beklesek çokmu kilo almış olur diye düşündüm bende 😊
Minikmucizem_ Safiyeerdall bugun gittim doktora 36. Hafta kilosu 2815 haftasiyla uyumlu sizinki onden gidiyo sanirim
Safiyeerdall Minikmucizem_ bilemiyorum ki canım haftasıyla uyumlu artık bekleyebiliriz dedi doktorum ama öndenmi gidiyoruz bilemedim😊
Gzd_ Safiyeerdall 36+3 de gittim bende benimki de 3 kiloydu normal dedi doktorumuz haftasıyla uyumlu dedi fakat ultrasonda kesin doğru olmuyor 500 grama kadar sapma oluyor mutlaka çok nadir tam kiloda doğuyor
Safiyeerdall Gzd_ evet bana da haftasıyla uyumlu artık bekleyebiliriz dedi, sapma olduğunu bende okumuştum ama 40.haftaya kadar beklerse daha fazla kilo alırmıyız diye düşündüm 🤷🏻♀️
Sselin Ben 35te gittim 3100 gram doktorum hiç memnun kalmadı açlık tokluk şekerine baktır dedi 2800 felan normal dedi ama dedi bebeğin iri senin zaten uzun zamandır multivitamini bıraktırmıstı bana fazla kilo almasın diye
Safiyeerdall Sselin bende decavit kullanıyordum bıraktım, doktor haftayla uyumlu dedi ama emin olamıyor insan 😊
17022020 Sselin aynıdayız bende çok düşünüyorum şeker yeme dedi tuz yasak ekmek yasak şeker ayasak 🤦🏼♀️