Merhaba, 40+3 bugün ve hala ses seda yok. Son 2 haftadır sadece 3 cm açıklığım var. Yapılabilcek herşeyi yapıyorum. Yürüyüş, merdiven, plates falan ama doğum için hiç bir belirti yok. Pazartesi doktor kontrolümüz var, çarşamba günü yatışımızı verip suni sancıyla doğumu başlatıcaz dedi doktor. Korkuyorum böyle bi durum yaşayan var mı aranızda?