Merhaba ilk kalp atışlarını kacıncı haftada duydunuz?
EylemMetin 6+6 da duydum ben
EylemMetin 6+4te duyup videoya cekmiştik sizde yapın dinlemesi cok güzel geliyor☺☺
Ben yarın gıdıcem ama 6+3 gosterıyor takvım duyarmıyım acaba🙈🤔
7+3 de gördük ama doktor bebegi yorar diye dinletmedi 7+6 da dinledik ☺
Canım ben 5.nci haftada gördüm 6+1 de kalp atışını gördük♥