Merhaba, 23 haftalık hamileyim. Ayrıntılı ultrasonda bebeğimin bir böbreğinde 3,8 mm lik genişleme olduğunu söyledi doktorum. Üç gün sonra başka bi doktora gittim 7 mm lik genişleme var dedi, önemsiz bir durum dedi ultrason cihazına göre de değişiklik gösterebiliyor dedi. Ama içime dert oldu. Bu durumu yaşayan oldu mu 🥺