Gezer27 34+5 haftalik doğdu oğlum suyum geldiği için 2 gün önce şuan küvezde solunum sıkıntısı oldugu için yüzünü göremedim daha 😔 benim gibi bu haftalarda doğurup bebeği kuvezde yatan anneler var mı kaç günde çıktılar acaba bebekleri
Tontiasya Gezer27 Benimde cuma günü suyum geldi 31+5 de doğum yaptım bugün 8. Günüm benim de çok zor Allah yardımcımız olsun inşallah
Betulzeynep19 Gezer27 canım öncelikle gözün aydın biliyırum çok zor yanında değil alıp koklayamadın kavuşamadın ama çok kısa sürücek emin ol iki yada üç hafta kadar bebeğin direnir çaba gösterirse daha erken bile çıkabilir bende ilk yavrumu 34 de doğurdum 3 hafta kadar kaldı ama sapa sağlam çıktı bu günleri unutucaksın o çıktığı zaman 😘
Sltnzlm Gezer27 çok geçmiş olsun canım hayırlı olsun raabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşllah 💞34+6 da doğum yaptım 3. Gün solunumu dizelmişti 8.gün taburcu olduk ne olur ne olmaz diye gözetim altında tuttular
Cz34 Gezer27 ne yaptınız bebeğiniz nasıl benimde oğlum küvezde hızlı solunumdan dolayı 15 gündür 35 haftalık doğurdum 😔
Gezer27 Betulzeynep19 ayy inşallah canım allah razı olsun gerçekten zor bir süreç kucaginin boş kalması inşallah dediğin gibi sürede çıkar 🤲❤
Cz34 Betulzeynep19 benimki hızlı solunum alıp veriyor 2 haftadır çok korkuyorum küvezde sizinkinin durumu neydi 😔
Gezer27 Sltnzlm inşallah canım allah razı olsun inşallah erken çıkar sağlıklı olsun tek dileğim çok zor geliyor beklemek
Sltnzlm Gezer27 biliyorum çok zor beklemek ama orada doktor kontrolü altında en azından için rahat. Bebeğin gelene kadar sen kendini toplarsın daha iyi ilgilenirsin bebeğinle üzülme💐💞
Melisbol Ardanyal Gezer27 kac kilo dogdu canm. Benm doktorm hep 34. Haftayi hedef gostermisti 34 u gorurse hic sorun olmaz demisti bende riskli hamilelik geciriorm 36. Haftaya girdim sukur🙏🏼 Saglikla kavusacaksin insallah bebegine