Ozgee11 Göbek altı çizgisi sizde kaçıncı haftada oluşmaya başladı kızlar ve bu çizgi birseye işaret ediyor mu ?
Deletedmom124 Ozgee11 ilk gebe kaldığımda baslamisti herkes oğlun olacak demişti ama çok inanmadım ben oğlum oldu 2. Gebeligim ve çizgi yok kızım olacak herkes birşey söylüyor
Elisaalya Ozgee11 kizima hamileykende olmustu simdi oglum olucak yine cikti 26. Haftadan sonra oldu bende dogumdan kisa sure sonra geciyo
Deletedmom124 Ozgee11 ben inanmadım canım ama çevremdeki herkes böyle söylemişti Allah'tan başka kimsr bilemez ne olacağını veren o alan o
Hzr_7714 Ozgee11 evet benimde cok erken ince ve cok acik renk bir cizgi olmustu. Simdi ona nazaran daha belirgin.
Gamzegrgl Benimde kızım olacak 20.haftadan sonra belirginleşti. Duyduğum kadarıyla bebek o çizgiyi takip ederek annenin göğsünü bulurmuş doğduğu zaman. 🤗