Bende çok fazla olmuştu ilk hamileliğimde 20 haftalık hamileyken ve sanki genital bölgeme vuruyor gibiydi. Meğer rahim ağzı kısaymış biz bunu farketmedik normal dedim genişliyor rahmim dedim önemsemedim bir sabah kanlar içinde uyandım 1 haftada bebeğimi kaybettim dikkat et nolur doktora git. Benimki tecrübe olsun diye söylüyorum yine de korkma inşallah öyle olmaz.