Meraba kızlar 27 haftam akintim sümüksü bi yapıda geldi tabi ben neden olduğunu bilmiyodum bi kaç gün sonra lekelenmelerim oldu sancılarım vardı özellikle belim çok agriyodu dayanamadım hastaneye gittim alttan muane edildi rahim ağzında yumuşama varmış erken dogum ola bilirmiş buda beni çok korkutuyo çok kasilmalarim var bel agrisi beni bitiriyo zaten benimle aynı durumda olan varmı kızlar ne yapmaliyim