Folik asit çok önemli özellikle ilk 3 ay öneriyorlar. Ben hamile kalmayı düşündüm birkaç sonrası için şimdiden kullanayım dedim kullandığım hafta hamile kalmışım içtiğim için 🤭🤭 hamile kalmadan içmeyi önermişti doktorum daha sağlıklı bir gebelik yaşarım diye