Merhabalar. Dün doktor normalde 12+6 olan bebeğime 14+1 dedi ve ikili test zamanı geçtiği için test yapmadı. 2 hafta sonra 3lü test için gel dedi. Böyle bi durum yasayan var mı? Üçlü test için de aynı şekilde kan tahlili ve ultrason mu yapılıyor? Eksta bi şey yapılıyor mu? Karından su alma gibi? Öyle bi şey yaptırmak ıstemiyorum çünkü.