[silindi] 12 haftalik falanken görümcem hissediyor musun dedi ne hissetmesi daha küçücük falan dedim aa benimkiler hep hareketli olduğu için 2 bebeğimde de 10 haftalıkken falan hissediyordum bisey olmuş olmasın bi doktora git hemen falan dedi çok tınlamadım ama doktora bir dahaki sefere kaynanamla gittik özellikle sordum görümcem 10da bile hissediyormuş ben hicbir şey hissetmiyorum diye doktorum gülüp görümcen bağırsak hareketlerini hissediyordur falan dedi. Ben 16nin sonlarına doğru biseyler hissetmeye başladım şimdi 19+3 akşamları küçük küçük biseyler hissediyorum ama yine de emin olamıyorum belki bana öyle geliyordur diye.