Ozlemhuslu Pazartesi günü kilosu 3795 di, 3800 de işte, 39 haftalıktık. Bu gece 40+0 oluyoruz bizde de tık yok. Bu hafta pazartesi ne diyecek bakalım doktorum, bebek 4 kiloyu geçerse nasıl doğuracağım diye düşünmeden edemiyorum, artı 41 de suni denicez dedi doktorum. 😐