Merrcimek Ben 9 haftalığım en başından beri uykum var. Ben de yavaş yavaş geçecek sanıyordum. Demekki ileriki haftalarda da oluyor 😁 Uyu gitsin canım bebiş gelince zaten uyku haram olacak 😁
Merrcimek Homozigotmutant çalışıyor musun? Okuyor musun? Ben şuan çalışmadığım için rahatım tabi işte olsaydım zor olurdu.
Homozigotmutant Merrcimek öğretmenim canım işimi çok seviyorum çok şükür ama bugün çocuklar nerdeyse beni düşürüyordu 😕
BarBeyzazer Bende hiç yataktan çıkmak istemiyorum gece uyuyamıyorum gündüz de çok uyuyorum 😔 kafam kalkmıyor ya