Tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim.
10 ocakta catlatma ignesi vuruldum bugün 7.günüm regli tarzında karin ağrım bel agrisi sol kasığında da hafif batma var hazmı degilmi emin olamadim catlatma ignesi vurulup bu belirtileri yaşayanlar varmı yoksa günüm yaklaşıyor diyemi bu ağrılar yazarsanız çok sevinirim 🙏🙏