Sonunda bende dogum hikayelerini okuya okuya kendi dogum hikayemi, kelebegim koynumda uyurken yazabiliyorum 🤭 hamilelegim iyi kotu gecmisti, dusuk tehlikesi mide bulantilari derken 31. Haftaya gelmistik. 31+4 te bebegimin hareketlerini hissetmiyorum diye hastaneye gitmistim aksam saat 7 gibi acilden giris yapmıştık eşim ile beraber, doktor ultrason ile muayene ettiginde bebegimin cok asagida oldugunu soyledi beni çatala aldi alttan muayene etti ve 1 cm aciklik var diye hemen yatis yapildi. Tabi bebeğim daha 1690 gr ve kucucuk oldugu icin ben aglamaktan harap olmustum. Yatis yapilir yapilmaz akciger gelistiriciler vuruldu. Bende gebelik sekeri de oldugu icin sevk yaptilar egitim arastirmaya gonderdiler ertesi sabah. Tabi annemler kayinvalidemler hepsi gelmisti benden haber bekliyorlardi. Beni sevk ettiler, dogumhaneye yatirdilar. Neyse her gun alttan muayene hap serum derken bebegimin gelisini 2 hafta ertelediler ama minik kelebegim daha fazla dayanamadi gelmek istedi, 33+4 te gece saat 23.00 te gerçek sancilarim basladi, ertesi gun oglen 12.10 da epidural yapildi aciya dayanma eşiğim cok dusuk oldugu icin cok sanci cekiyordum ki dayanamiyordum, 4 cm aciklikta epidural takildi ama ben agrilarimi hep hissettim, bende cok etkili olmadi epidural. Sabahinda bana bebek gelmesin dursun diye hap verdikleri icin acilmami engelledi bu durum ve acilmam 4 cm de yaklasik 5-6 saat kaldi, sonrasinda aksam 7 den sonra sancilarim daha da artti acilmam da 6 7 8 derken 9 cm oldugunda suyumu patlattilar, nst ye bagladilar 15 dk sonra tam aciklik... beni 23.00 gibi dogumhaneye aldilar. Ebemizden allah razi olsun, cok yardimci oldu, soyle ıkın, boyle davran, oyle nefes al derken 10 dk sonunda minik kelebegimi 23.10 da kucagima aldim 💖 burada da dedikleri gibi ne aci kaldi ne sanci, balik gibi kaydi gitti icimden 🤗 cok uzun oldu kusura bakmayin, hakkinizi helal edin. 2 hafta hastanede yattim cok bunaldim psikolojik olarak yiprandim bazi seyler istedigim gibi gitmedi olmadi ama suan kucağımda uyuyan melek varya hicbirseyin önemi yok💞