Gsozlem amin canım ama şuan senin sağlığın daha önemli Allah esirgesin ihmal etme sakin başka bir doktora git sürekli alttan muayne de sağlıklı değil dikkat edilmesi gerekir. Bana o haftalarda gebelik olmasına rağmen bu konuda uzman doktor gebelik yok sen yanılmışsın kese falan görünmüyor diye diretti ama alttan bakmasına musade etmemiştim 2 hafta bekledik sonra gittim farklı doktora simdi 27 haftalığız belli olmuyor yani bir kaç doktorun aynı şeyi söylemesi lazım gecmis olsun demek için Allah yardımcın olsun