Smile0 Süleyman Aslan’a gidiyorum ben. Doktor şans işi aslında. Benim memnun kaldığım doktorda sen memnun kalmayabilirsin bu çok normal. Ama ben aşırı memnunum, ilgili de. Sen sormadan zaten her şeyi anlatıp bahşediyor. Eğer aklına bir şey takıldıysa wpden iletişim de kurabiliyorsun.