derya9589 17+6da öğrendim. 12+5 ve 13+5 gibi gittim tam hatırlamıyorum doktorum sadece görünürde bir pipi yok biraz daha bekleyelim bekleyelim dedi ki aynı doktor 3 arkadaşıma 12de falan net bir şekilde söylemişti ben de dayanamayıp 15te falan gitmeyi düşündüm ama ya gene göstermezse diye normal muayenemi bekledim. 17+6da netleşti kız olduğu