arzu_glyprk daha 26 haftalığım yanlış harlamıyorsam 21 de nst ye bağlamışlardı kanamayla hastaneye gitmiştim o haftalardan beri sıkıntılar başladı ama bebişim için sabrediyorum onlar sağlıcakla dünyaya gelsin çekilen sıkıntılar dertler unutulur 🙏🏻 Tekrardan acil şifalar son durumu yazarsanız sevinirim merak ederim kontrol edeceğim