Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim ben size bişey danışıcaktım bu sabah uyandım eşimi işten almaya gittim araba kullanırken birden bile bel boşluğuma bıçak saplanır gibi agrı girdi ve sabahtan beri geçmiyo aşırı agrı çekiyorum sizde de oluyomu normal mi bu ?