Rmyssucu Ekmeği sadece sabah yiyorum çok az, tatlı hiç yemiyorum çorba yapıyorum günlük gün boyu ara öğünlerde içiyorum. 3 ana öğün yiyorum, maddi imkan el verdikçe balık köfte hafta bir yiyorum. Ama aşırı sebze tüketiyorum meyveyi çok yiyorum. İlk gebeliğim ve yavaş yavaş kilo aldım bu yüzden çatlaklarımda oluşmadı şu an 8 kilo aldım 36.haftamda. Sağlığınız için birazcık iradeli olun derim 🙏