Hanzadenur maviserceli32 Gözün aydın canım hayırlı evlat olsun sağlıkla kucağına alırsın inslalah ♥️♥️♥️
Eva41 Mericcm genelde erkekler değişmiyor çünkü bacak arasında çıkıntı oluyor kızlarda öyle birşey olmadığı için kendini belli ediyor bende 13 haftada öğrendim ve çıkıntı belliydi değişmedide 🦋
Ravza_Betul21 Bana da yorum yapar mısınız çok merak ediyorum https://imgyukle.com/i/VW2m1t https://imgyukle.com/i/VW2Dks https://imgyukle.com/i/VW2GHQ https://imgyukle.com/i/VW2vwc
Betttt Merveyunus31 canım ramzi teorisi diye yaz internete. Etrafımda kim varsa hamile 8 9 haftalık ultrasonuna baktım hepsinin tuttu. Sağdaysa bebek kız soldaysa erkek oluyor. Benim soldaydı mesela oğlum oldu