rumeysakara12 hanımlar ayın 15di kontrol vardı bebeğin kilosu 900 gramdı bugün 28 hafta olduk sizce normal mi 😐
Suheyla19A rumeysakara12 sanki az gibi ama doktorun ne dedigi onemli cnm son aylarda hizla kilo alabiliyolar bu haftalarda cok takilmamak gerek bence
Rmyssucu rumeysakara12 benim doktorum önemli olan belli bı duzende kilo alması olduğunu söyledi yani takılma bence orantılı bı şekilde her hafta düzenli kilo alıyorsa sıkıntı yoktur son zaman daha çok alacaktir
Gizemdi rumeysakara12 bende bugun gitim kontole 37 cm 1330 gram dedi doktorum banada sanki fazlaymis gibi geldi gebelik sekerim var ondan olabilir mi bilemiuorum 😣
Nslhn2019 Benimde 27+6 haftalıktı Pazartesi muayene olmuştum 1280 gramdı şuan 28+3 acaba kaç oldu bilmiyorum ama 900 gram yazar baksan mı 28 haftalıkta 900-1000 arası mı ?
rumeysakara12 Suheyla19A doktor haftasına göre normal dedi ama ben yine de rahat değilim çünkü okuyorum herkesin bu haftalarda daha çok
Mekamu İnternette normal diyor, olması gereken yani. Dert etmeyin. Zaten zayıf olsa doktor uyarırdı. Ayrıca bebeğin kilolu olması da iyi birşey değil biliyorsunuz.
Suheyla19A rumeysakara12 evet canim yani neskuikli sut dene ben 2 hafta denedim cok faydasini gordum tabi herkesin ayni olcak diye bisey yok birde gebelik sekerin yoksa dene cnm sonra vebaline girmeyelim
Benanneyim Benim 26 haftalık 1115 gramdı şimdi 30 haftalık 1700 olmuş değişir kilosu sorun yapma son haftalar alıyor