baharcpt Mervee09 Malesef hergün oluyo ama aralıksız değil bazen bulanmıyo rahatlıyorum biraz. Mutfağa girmek istemiyorum mesela mutfağa girince bulanmaya başlıyo. Bol bol mandalina aldım onun kokusu falan rahatlatıyo beni. Mandalina yemek iyi geliyo öneririm.
Esramtss Bende hesaplarıma göre 5+4 , kan testi yaptırmıştım beta 1370 çıktı 5 gün geçti bugün tekrar yaptırdım 8500 çıktı normal dimi
Zgibu54 Esramtss en son beta değerim kaçtı baktırmadım ama bebeğimi görmeden bi 15 gün önce falan beta değerim 1969 du canım
Mervee09 baharcpt bende 2 gün önce gün boyu yattım sabah mide bulantısıyla uyanmıstım zaten heralde basladı hergün böyle olucak derken bugün normale döndüm gibi mide bulantısı falan yok
mikican Kızlar çok sık idrara çıkıyorum idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir miyim? Doktor randevum 3 şubat pazartesi. Enfeksiyonum varsa O güne kadar bir şey olmaz değil mi?
Mervee09 mikican bende de olmuştu canım hatta hamile oldugmu enfeksiyondan dolayı gittgim acilde ögrenmiştim yanma oluyosa idrarını yaparken enfeksiyon vardır ihmal etme sakın
Ceren_ Bzde beş haftalık olduk kizlar mide bulantım.fln yok inşallah böyle gider 4. Haftada keseyi görmüştük biz cuma gunude kalp atışı için gitcez inşallah duyariz 🤲
Merveb46 Mervee09 bende 3.haftamda öğrendim 🤣 bulantım 5-6 haftalıkken yoktu ama 7de bir geldi durduruna aşk olsun şuan 12+3 haftalığız azaldı ama yine doğru düzgün yemek yiyemiyorum
Zgibu54 Merveb46 ay böyle okuyunca benim de olacak mı diyr korkuyorum. 44 kg ile hamile kaldım. Şuan 46 yım. Zayıflamak istemiyorum bulantılar yüzünden.
Mervee09 Merveb46 benimde bir gün sadece midem bulandı devam edicek sandm ama sonrası gelmedi iştahım gayet iyi bakalım inşallah böyle gider
Esradegrmen sumeyra00 5+5 den herkese merhaba 🥰 çok aşırı bulantı ve kusmam var ilaç kullanıyorum öylelikle rahatım. Benimde salı günü randevum var keseyi görmüştük zaten 😊
Zgibu54 Esramtss için rahat olsun ya kişiden kişye değişiyormuş döllenmeye göre. Biz burada okuyoruz birbirimzi ama doktorım dediki gebelik yoktur gebe vardır. Herkesin farklıdır.
Merveb46 Zgibu54 ben hamile kalmadan önce 76.5 tum ilk 2 hafta içinde 72-71.5 arasına düştük hala aynıyım