Kızlar ben de 5 haftalığım ve ilk gebeliğim. Aşırı pimpiriğim o yüzden ☺️ Bu hafta randevu alıcam keseyi görmek için. Benim de adet ağrısına benzer kasık ağrılarım ve bel ağrım oluyo. Bulantı vs yok şuan. İnşallah sağlıkla alırız bebişleri kucağımıza😍