ozlemozer sağlık ocagina gittim kadına söyledim sezeryan olacağımı, hemen bana sordu genel mi spinal mi diye. Spinal dedim çok iyi karar vermissin dedi. Genelde sütün hemen gelmez. Kendine zor gelirsin daha çok zorlanirsin dedi. Bebekle zor ilgilenirsin yatar vaziyette dedi. Aynı zamanda kuzenim de ilk doğumu genel yaptı. Ve ikinciyi yeni doğurdu spinalle. Banada dedi kesinlikle spinal ol diye. Daha rahat oldu dedi. Hem spinal de bebeğini görürsün 😊 o anları kaçırmazsın . 💕 meleğini koklarsın 💟💟💋💋👼