Nuraan_k şeker yükletmenin bebeğe Hiçbir zararı yok,gebelikte çıkıyor zaten benimde ablam ve annemde yoktu,ama kilom fazla olduğundan çıktı,haftaya bidaha yaptırıcaz sınırda çıktım çünkü bu hafta,amnio sıvımı fazlalaştırmış. yani dikkat etmek gerekiyor, eğer haftaya da çıkarsa şekerim şeker diyeti çıkmazsada yine aynı şekilde diyet ile süreci tamamlamam lazımmış,