Zeyk her ihtimal olabilir anlatmak istediğim şey şu; izlediğiniz yol sırası yanlış eğer yumurtlama takibi yaptıysanız önce adetin gecikmesini bekleyin ve erken gebelik (idrarda) testi alıp yapın silik bile çıksa çift çizgi çıkınca kan tahlili yaptırın orda ki çıkan betaHCG hormonu değeri size bebeğin kaç haftalık olduğunu verir.Sonrası doktorla izleyeceğiniz kısım.Bu programa son adet tarihi girdiğinizde otomatik hesaplama yapıyor hep.Göğüs hassasiyetiniz varsa ve adet sancısı gibi kasık bel ağrınız varsa bunlarda genelde ilk belirtileri hamileliğin.Rabbim gönlünüze göre versin isteyen herkese nasip etsin ❤️