KubraKara Merhabalar. 8+1 günlük hamileyim. Fakat ultrasonda gördüğüm bebeğim daha küçük duruyo eli ayağı çıkmamış ama uygulamada ise göz kapağı oluşmuş elleri ayakları belirgin duruyo anlayamıyorum burda okudukça heyecanlanıyorum çünkü aynı mı nasıl acaba ?
aysenur4 KubraKara işkte bende öyle sanıyodum ama burdakş hesaplamayla ust de görünen hesap bi olmuyo benim bi hafta geriden geliyo buraya göre cünki adet basından hesaplanıyo ya bende adet bitimi hamile kaldım zaten ondan
Zeyk KubraKara uygulama herkesin bebeğinin gelişimini takip edemez ki canım. Sadece hafta hafta bebek gelisimlerinin ortalama bir durumunu yazıyor senin ki bir kaç gün sonra oluşur benim bir hafta önce yani burada yazanlar bebek gelisiminde ortalama genelleme cevaplar.