iremss mervekrkkc bende derya hanıma gidiyorum, kaçıncı haftadasınız, doğum sürecini konuştunuz mu, yani mesai dışı olursa vs diye kontrolüm yarında sizi görünce sormak istedim kusura bakmayın
SedanurKPN Bende nagihan hanıma gidiyorum memnunum rahat kadın iyi ilgili hoşuma gitti ilgili ama aşırı aşırı diyemem ama daha çok yeni benim gebeliğim belki ileride daha ilgili olabilir
SedanurKPN Ocean benim görümcem Doğum yapmıştı seneler önce nagihan hanımda çok memnun kalmıştı normal doğurtmuş o kadar zor olmasına rağmen dediğim gibi ilk haftalar diye herhalde ama rahat olması ne sorsan cevap vermesi güzel Benim riskliydi çok sakin davrandı ben risk olduğunu bile atlattıktan sonra farkettim
Ocean SedanurKPN benmde arkadaşımın 26 haftada doğumu başladı onu durdurdu 36 haftasına kadar çok ilgili bi doktor diye duydum ultrason renklimi peki normal siyah beyazmı