Canım yani normal de olabilir nisan da olabilir ama bunun kararını en iyi doktor verir şimdi aa normal normal canım bende de oldu deriz belki açılman vardır normal değil deriz dediğim gibi nişan olabilir o yüzden normal olabilir bence bi git doktora bi nstye bağlanırsın kalp atışını duyar sakinlersin